493 بازدید | انتشار در : 31 خرداد 1401 ساعت 15:06

انتقاد نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از بی توجهی مسئولین به مسئله نماز

انتقاد نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از بی توجهی مسئولین به مسئله نماز

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در جلسه ستاد اقامه نماز استان که صبح سه شنبه در محل سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی صورت گرفت، گفت: مساله ستاد نماز یک مساله حاکمیتی است و مسئولین باید برای اقامه نماز کمال اهمیت را قائل شوند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه از تمام عذرها و اعتذارها مسئولین مطلع است، تصریح کرد: حضور کمرنگ مسئولین در جلسه اقامه نماز نشانگر اهمیت بسیار پایین نماز برای مسئولین است و ضمن تشکر از کسانی که حضور دارند، از مسئولینی که در جلسه حضور ندارند، گلایه مندم.

 

رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی در واکنش به گزارش های داده شده توسط اعضای حاضر در جلسه، بیان کرد: گزارش های روتین لازم نیست باید با بررسی و تحلیل، مشکلات را احصاء کرده راه حل های مناسب ارائه داد. آنچه اکنون مهم است”چه باید کرد؟!” می باشد.

 

وی ادامه داد: مباحث کلیشه را باید رها کرد، آنچه امروز باید مورد بررسی قرار گیرد این است که در راستای ترویج نماز چه کارهایی را می توان انجام داد و الا از عدم امکانات اطلاع داریم.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پایان ضمن انتقاد از وضعیت نامطلوب نمازخانه های بین راهی در محورهای مواصلاتی سطح استان تاکید کرد: نواقصات و مشکلات نمازخانه های بین راهی باید مورد بررسی قرار گیرد و ترک فعل ها و کوتاهی ها در جلسه بعدی گزارش شود.

 

 

تصاویر :
انتقاد نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از بی توجهی مسئولین به مسئله نماز

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس: اروميه ، بلوار رسالت ، خيابان شهيد نوري (گلديس) ، جنب مصلي بزرگ امام خميني (ره) ، دفتر امام جمعه اروميه

شماره تماس : 32358091-044

فاکس : 32358092-044

پست الکترونيکي : info@sebghah.ir

سامانه پيام کوتاه : 50001916