532 بازدید | انتشار در : 31 خرداد 1401 ساعت 08:44

فرماندهی انتظامی استان نسبت به حمایت‌های انتظامی از آمران به معروف و ناهیان از منکر اهتمام داشته باشد

فرماندهی انتظامی استان نسبت به حمایت‌های انتظامی از آمران به معروف و ناهیان از منکر اهتمام داشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی گفت: فرماندهی انتظامی استان نسبت به حمایت‌های انتظامی از آمران به معروف و ناهیان از منکر ورود داشته باشد تا به این ترتیب آرامش اجتماعی در جامعه ارتقا یابد.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی صبح امروز در نشست مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر فرماندهی انتظامی استان، اظهار داشت: همکاری‌های مشترک میان دبیرخانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر و فرماندهی انتظامی استان موجب افزایش آرامش‌های روانی و نیز امنیت اجتماعی می‌شود.

 

وی افزود: متاسفانه در عرصه اجتماعی چه در حوزه حجاب و عفاف و چه در حوزه آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه شاهد برخی بی بند و باری ها و مشکلات هستیم که این امر نیازمند همکاری و همراهی بیشتر ۲ مجموعه به منظور رسیدن به نقطه تعالی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: برخی بی بند و باری ها در حوزه فضای مجازی که از طرف صنوف دارای مجوز رخ می‌دهد، موجب ترویج این اتفاقات در سطح جامعه می‌شود که این امر نیازمند شناسایی، اصلاح رویه و در صورت عدم تمکین تا برخورد قانونی است که در این شرایط می‌توانیم زمینه را برای داشتن جامعه مطلوب فراهم سازیم.

 

وی ادامه داد: تعریف ساز و کار مشخص در راستای همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر با فرماندهی انتظامی، نیازمند انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه است که در این زمینه باید نسبت به اجرایی کردن بندهای تفاهم‌نامه دقت کافی مبذول شود.

 

استقرار گشت‌های انتظامی در اماکن عمومی، بازارها و پارک‌ها به منظور جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی در این محدوده‌ها، تمرکز بیشتر بر روی ساماندهی معابر عمومی و همکاری در راستای اجرای قوانین مرتبط با حوزه امنیت اجتماعی از جمله مطالبات نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از فرماندهی انتظامی استان بود.

تصاویر :
فرماندهی انتظامی استان نسبت به حمایت‌های انتظامی از آمران به معروف و ناهیان از منکر اهتمام داشته باشد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس: اروميه ، بلوار رسالت ، خيابان شهيد نوري (گلديس) ، جنب مصلي بزرگ امام خميني (ره) ، دفتر امام جمعه اروميه

شماره تماس : 32358091-044

فاکس : 32358092-044

پست الکترونيکي : info@sebghah.ir

سامانه پيام کوتاه : 50001916