تاریخ انتشار : 1400/08/01

استاندار جدید با بهره گیری از نیروهای بومی و ظرفیت های بی نظیر استان، در پیگیری و حل مشکلات استان تلاش نماید

قدردان ‌تلاش های وزیر محترم کشور و حضورشان در استان هستیم و از زحمات دکتر شهریاری تشکر می کنیم و برای دکتر معتمدیان آرزوی موفقیت داریم.

 

مسئولیت های انسان در این دنیا اعتباری است و وسیله‌ای برای خدمت به مردم، فلذا باید قدر آن را بدانیم و در مسیر خدمت به مردم تلاش کنیم.

 

از آقای معتمدیان می خواهیم که عزمشان را جزم کنند و برای خدمت به مردم استان آذربایجان غربی شبانه روزی تلاش کنند.

 

از نمایندگان و مدیران استان می خواهم در ضمن حفظ وحدت و همگرایی با استاندار محترم در مسیر خدمت به مردم استان همه تلاش خود را بکار ببندند.

 

براساس دستورات الهی باید امورات شرعی و دینی در استان همانند شوراهای زکات، فرهنگ عمومی و ...  مورد توجه جدی مسئولین استانی بویژه استاندار آذربایجان غربی قرار بگیرد.

 

یکی از مطالبات اصلی مردم از استاندار آذربایجان غربی اینست که از ظرفیت ها و مدیران استانی بخوبی بهره بگیرند و همه توان خود را برای بهره گیری از نیروهای بومی استان بکار ببندند.

 

استان آذربایجان غربی به لحاظ داشتن مرز مشترک با ۳کشور دارای موقعیت بسیار مهمی است که امیدواریم برای رشد اقتصاد مرزی و بهره مندی از این ‌ظرفیت بی نظیر برنامه ریزی های لازم صورت بگیرد.

 

استان آذربایجان غربی دارای مکان‌ های ثبت شده گردشگری و میراث فرهنگی بسیاری است و لزوم ایجاد زیر ساخت های گردشگری و جذب توریست در استان باید مورد توجه جدی استاندار محترم و مسئولین قرار بگیرد.

 

توجه جدی به معادن ارزشمند استان و برنامه ریزی های ضروری در حوزه کشاورزی و بویژه سیب و همچنین صنایع نساجی فعال در شهرستان خوی از مطالبات و انتظارات مردم‌استان است.

 

بهره مندی از اندیشمندان، دانشگاهیان، علما و فرهیختگان برای پیشبرد اهداف استان یکی از مهمترین اولویت های استاندار محترم میباشد.

 

آرزوی توفیق و‌موفقیت برای همه تلاشگران و مسئولین نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران داریم.

آدرس: اروميه ، بلوار رسالت ، خيابان شهيد نوري (گلديس) ، جنب مصلي بزرگ امام خميني (ره) ، دفتر امام جمعه اروميه

شماره تماس : 32358091-044

فاکس : 32358092-044

پست الکترونيکي : info@sebghah.ir

سامانه پيام کوتاه : 50001916