تاریخ انتشار : 1392/11/04

خطبه های نماز جمعه ارومیه - 92/11/4

حجت الاسلام سيد مهدي قريشي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه اروميه اظهار کرد: تغيير مديران در حوزه‌هاي مختلف بايد با اين هدف باشد که يک مدير جديد تا چه اندازه توانايي دارد تا به اهداف ترسيمي نظام اسلامي کمک کند.
وي گفت: باز کردن گره بسياري از مشکلات و مسائل جامعه به دست مديران جديد است بنابراين دقت در انتخاب و چينش انها يک اولويت است.
قريشي افزود: مديران انتخاب شده علاوه بر اين که بايد ايمان خود را تقويت کنند بايد پايبندي به ارزش‌هاي انقلاب اسلامي را در عمل نيز نشان دهند.
وي بيان کرد: مسئوليني که بخواهند از مديران ضعيف يا ظالم براي مديريت استفاده کنند قطعا غضب و خشم خدا دامن گير آنان مي‌شود.
امام جمعه اروميه تصريح کرد: از مسئولان مي خواهيم کساني را براي مديريت جامعه انتخاب کنند که اهل مروّت، ايمان، خانواده و نيکوکار باشند.
وي اظهار کرد: از ديگر موضوعاتي که قابل بيان است موضوع کنفرانس ژنو است که ايران را پس از دعوت رسمي دوباره از شرکت در آن منع کردند که در حقيقت اين کار به سفارش قدرتهاي استکباري انجام گرفت.
قريشي افزود: خداوند درباره چگونگي مواجهه با دشمنان اسلام فرموده که به آنان اعتماد نکنيم چراکه آنها به دنبال نابودي اسلام هستند و هيچ ميلي براي قدرت يافتن دولتهاي اسلامي ندارند.
وي گفت:خداوند توصيه کرده که مسلمين از نزديکي به دشمنان اسلام مراقبت کرده و به وعده‌هاي کفار دلخوش نکنند چراکه آنان هيچ وقت خوش عهدي نمي‌کنند.

آدرس: اروميه ، بلوار رسالت ، خيابان شهيد نوري (گلديس) ، جنب مصلي بزرگ امام خميني (ره) ، دفتر امام جمعه اروميه

شماره تماس : 32358091-044

فاکس : 32358092-044

پست الکترونيکي : info@sebghah.ir

سامانه پيام کوتاه : 50001916